وبی برای حال کردن

موضوعات اجق وجق

به گزارش پایگاه افسران جنگ نرم ،  خانم بهنوش بختیاری با حضور در غرفه جام نیوز، نظر خود را در خصوص شبکه های ماهواره ای فارسی زبان از جمله شبکه من و تو و فارسی وان، مطرح کرد.


*نظر شما در خصوص شبکه های فرهنگی از جمله شبکه فارسی وان و شبکه من و تو چیست؟
شما دست روی موضوعی گذاشتید که علی رغم عقاید بدی که دارند و آن را ترویج می کنند اکثر خانواده ها با آن درگیر هستند.
خود من اصولا از وطن فروشی بدم می آید چون فکر می کنم که آدم همه چیزش همین خاک است سوای هر تملق و چاپلوسی که اهل این هم نیستم فکر می کنم تلویزیون و یا رسانه باید روشش صادقانه باشد و به مردم کشورش خیانت نکند.

 

 

اما با این حال باید قبول کرد که یک مقدار دنیا رو به پیشرفت است ما نمی توانیم بگوییم که چنین شبکه هایی در سطح رسانه ها وجود ندارند و مورداستقبال قرار نمی گیرند ما باید به روز بشویم به خوبی کار کنیم تا رسانه های بیگانه بهتر از ما کار نکنند و مخاطب بیشتری را جذب کنند.

مانند مسائل خیانت که این چند سال به شدت زیاد شده و تأثیر خودش را هم می گذارد ولی یک شبکه ای مثل من و تو نمی شود منکرش شد که شبکه بدی است علی رغم همه چیزهایی راکه دارد و منفی است برای ملت ایران خیلی چیزهایش راخود من دوست ندارم ولی نمی توانم منکر این شبکه بشوم که این شبکه در بخش هایی بسیار خوب عمل می کند.

برای همین ما باید اطلاعات و کیفیت کارهایمان را بالا ببریم و باید ببینیم که اینها قصدشان چیست یک ایرانی که می آید و سعی میکند که ما را تخریب روحی کند اینها اشخاصی هستند که از یک جا تغذیه می شوند چون آدم هایی که پول کافی ندارند نمی توانند از کشور بیرون بروند
اینها کسانی هستند که از جایی جهت می گیرند جایی که چنین قدرت زیادی را دارد که می تواند اینگونه برنامه ریزی کند و چنین آقایان و خانم هایی که با چهره خندان روی صحنه می آیند قطعا از یک جایی دستور می گیرند چون این ها به دنبال یک هدف خیلی وسیع تری هستند. من خودم اینها را دوست ندارم ولی اطرافیان و بقیه را که می بینم متوجه می شوم که این شبکه ها مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است. ما باید بجنبیم و الا کلاهمان پس معرکه است.

 

 


* پیامتون به مردمی که فارسی وان را نگاه می کنند چیست؟
من متنفرم از این شبکه چون بس که این شبکه کارهایش سبک و مضحک چون چیزی برای گفتن ندارد ولی خوب رنگ و لعاب زیبایی دارد و بشر هم که زیبایی خیلی علاقه دارد و متأسفانه مورد توجه   خانواده ها هم قرار گرفته است.
و از مردم می خواهم که مواظب این شبکه ها باشند.

نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391ساعت 15:23 توسط loOlOo|

خانواده ها و فرزندانشان هنگامیکه دیدند یک زوج در مقابل چشمان حیرت زده آنان اقدام به برقراری رابطه جنسی در رستوران کردند غذاهایشان را نیمه کاره رها کرده و آنجا را ترک کردند.

در گزارش پلیس در این رابطه آمده است : "جرمی کارلو" 32 ساله به همراه همسرش اقدام به برقراری رابطه جنسی درمقابل چشمان مشتریان یک رستوران کردند.
مدیر ایرلندی این رستوران ضمن عذرخواهی رسمی از مشتریان میگوید او تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این عمل غیر اخلاقی در مقابل مشتریان و خارج کردن این زوج از رستوران انجام داده است و به محض مطلع شدن از جریان وارد صحنه شده است.
او به این زوج هشدار داد یا سریعا آن مکان را ترک کنند و یا اینکه او پلیس خبر میکند .یکی از شاهدان این ماجرا میگوید: واقعا وحشتناک است ، تنها کاری که توانستیم انجام دهیم خارج کردن بچه ها از آن مکان بود وامید به این قضیه که شاهد صحنه های زیادی نبوده باشند چرا که این صحنه ها تا آخر عمر درخاطر آنها باقی خواهد ماند.

نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391ساعت 15:19 توسط loOlOo|



      قالب ساز آنلاین